Najlepsze forum rolnicze • Zobacz wątek - Gospodarstwo a praca gdzie indziej

Strefa czasowa: UTC


Nasze forum sponsorują:
Reklama Sponsora




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
  Drukuj

Gospodarstwo a praca gdzie indziej
Autor Wiadomość
PostNapisane: 27 paź 2010, o 11:50 
Offline

Dołączył(a):27 paź 2010, o 11:39
Posty:3
Witam,
zacznę od tego, że jestem nowa na tym forum i nie znalazłam podobnego wątku. Jeżeli taki już jest to przepraszam i proszę o przeniesienie :)
Wracając do tematu - jestem właścicielką gospodarstwa rolnego, opłacam KRUS oraz pobieram dopłaty bezpośrednie ale jednocześnie jestem też studentką a ponieważ najwięcej czasu spędzam teraz w mieście chciałabym zaleźć sobie jakąś pracę dodatkową - w sklepie lub na "słuchawkach" aby mieć parę groszy dla siebie. I tu pojawia się moje pytanie: czy jeżeli podejmę taką pracę to nie stracę możliwości pobierania dopłat? Kiedy jestem na studiach gospodarstwem zajmuje się mama.
I drugie pytanie: czy przy szukaniu pracy powinnam zamieścić w cv informację, że posiadam gospodarstwo i opłacam KRUS? Czy nie będzie to żaden problem dla mojego potencjalnego pracodawcy, że jestem właścicielką gospodarstwa rolnego a chcę sprzedawać u niego staniki? ;)
Bardzo proszę o porady wszelakie. Będę wdzięczna za każdą pomoc :)


Góra
 Zobacz profil  
 

Re: Gospodarstwo a praca gdzie indziej
PostNapisane: 28 paź 2010, o 19:55 
Avatar użytkownika
Offline

Dołączył(a):9 sie 2010, o 15:16
Posty:64
Lokalizacja: TechRolnik.pl
Witaj,
Mając prace nie stracisz dopłat, i nie musisz nikomu pisać że masz gospodarstwo i płacicsz KRUS.

Takie rzeczy możesz powiedzieć ale dopiero w rozmowie kwalifikacyjnej - chyba że pracodawca wymaga rzeczy których ze wzgledu na gospodarstwo nie jesteś w stanie zapewnić ( np dyspozycyjność i możliwośc dłuższego wyjazdu).


Góra
 Zobacz profil  
 

Re: Gospodarstwo a praca gdzie indziej
PostNapisane: 29 paź 2010, o 15:51